tunabebekh shrida siz de mi destekli uyutuyordunuz ben desteği bırakmaya çalışıyorum onun için istiyorum eğitimi
shrida tunabebekh destek ne kelime. Sastlerce sallıyordum kollarım bacaklarımın ağrısından duramıyordum artık😅😅 çok şükür baya azalttık tek sorunumuz gündüz tek uykuya düştük onu da çok kısa uyuyor
tunabebekh shrida ne kadar sürüyor desteği bırakmak ben kendim denedim sabredemedim ve devamını getiremedim eğitimle ne kadar sürüyor
tunabebekh shrida ben de eğitim alacağım ama eğitmen bulamadım emin olamadım yani bir kaç kişiyle konuştum karar verirsem başliycam inşallah
tunabebekh shrida sizin eğitmenin fiyatı benim görüştüklerime göre daha makul geldi siz memnun musunuz ben de tanışmanlık alsam
dnat tunabebekh Eğitim alalı yaklaşık 2 ay oluyor kesinlikle bağde dinçer i öneririm tüm kalbimle. Kendisi dünya tatlısı biri her an her şekilde ulaşabilirsiniz asla sizi yalnız bırakmaz. İnstagramı uykucum :)
shrida tunabebekh ben çok memnunun kendisinden. İletişimi yönlendirmeleri çok güzel tavsiye ederim. Bende burda bir kaç kişinin memnun olduğunu görüp kendisiyle iletişime geçmiştim☺️
hizbebek shrida dün gecemiz tam anlattığınız gibi oldu bizimde aslında kendi kendime denemeyi düşünüyordum ama ben de bi eğitmenle görüşeceğim sanırım☺️ siz memnun musunuz
shrida hizbebek valla memnunuz çok çok tarlı birisi mesajlara da hemen dönüyor. İkili iletişim konusunda da bilgisi de gayet iyi bemce bize işe yaradı onu söyleyebilirim🥰
hizbebek shrida alıştı mı bebeğiniz? Günümüz bugün sallamayı baya azalttım ama çok mız mızlanıyor tamamen sallamayı kaçıncı gün bırakmıştınız ?
shrida hizbebek biz beraber yatıyoruz o yüzden çok zor olmadı ama beşiğini denedik ilk gün çok çok zor oldu. Alıştınız mı tamamen?
hizbebek shrida sallanmayı bıraktık ama benim bebeğimde park yatağa alışamamıştı şu an kucakta pış pış yapıp yer yatağına koyuyorum park yatağa geçiş yapacağız çok yakında eminim benimki de çok direnecek🙂↕️ zor günler geçti sırada daha zor günler var😄