İlk kizima ilk dogdugunda huggies kullanmistim kiz ve erkek icin ayri uretimi vardi o kadar memnun o kadar sevmistim ki 11 sene once ama malesef artik yok 😒 simdiki bezlerde resmen kagit musamba ne kullancaz sasirdik bende molfixs denedim pisik yapti ve her bebegin ciildi ayni degil iste kimine iyi gelen kimine kotu oluyo ay bebisler saglikli olsun huzurlu olsun da