Kızlar merhaba Şubat sonunda araç alacağımız için hazır indirimler varken oto koltuğunu alalim dedik e bebekten joie spin xl 0 36 oto koltuğunu sipariş ettik ama şuan farkettim bir kaç yerde sallanıyo sabit durmuyo falan demişler aklım çok karıştı kullanan var mı ya memnun musunuz lütfen yardım 🙄