Oğlumun pipisi kaşınıyor demiştim kan idrqr ve verdik idrarında kan varmış ulustrqsyon çekildi böbrek taşı var mı diye görünmedi yok dedi ama acayip derecede sık çise gidiyor karın ağrısı var ve çok kaşıntısı var başına gelen var mı bu durumda nefroloji bölümüne gittik Çarşamba randevu var sonuçları göstermek için gidicem bugün de sağlık ocağından kaşıntısı var diye ilaç verdi ama idrarda kan var erkek çocuklarinda çok nadir olur bu durum hatta olmaz dedi kızda olur genelde dedi böbreklerini baktırın dedi bugün de vardı ulustaryonla bakıldı birşey görünmedi anlamadım neyden oluyor eli sürekli pipisinde