Kizlar 15 gündür acılar içindeyim. Lansinoh falan fayda etmiyor asla göğüs uclarim yarılmış durumda. Uclari artik yara olmaktan pembelesti. Bebegim beslenene kadar ben kalp krizi geciricem ağrıdan nerdeyse. Nolur fayda edecek bir seyler söyleyin dayanamıyorum artik.