Bebeğim alkış deyince alkış yapar. Bazen kendi kendine de yapar. Canı isterse bay bay deyince elini sallar. Müzik açınca ayağını sallar hafif poposunu da. Kulağın nerede deyince kulağına dokunur. Ben masaya vurunca masaya vurur. Duvara dokunsam duvara dokunur. Al ver gel at gibi kavramları anlıyor. Kuş nerede dediğimde cama bakar. Dışarıda biri onunla ilgilenince gülümser çoğunlukla. Çocuk görünce izler onları ilgisini çekiyorlar yani. Dedede nenene ba-ba mam ve kendi kendine mırıldanmalar var. Ama ce ee ye yüzümü kapatıp açtığımda gülmüyor. Evde bize de çok gülmüyor. Kahkaha az. İsmine döner çoğunlukla. Gelişimi nasıl sizce? Aşırı kaygılı bir anneyim o yüzden detaylı yazdım ve ilk bebeğim yadırgamayın lütfen