3 ay 4 günlükken başladık , şuan 4 ay 8 günlük hâlâ devam ediyoruz . Uykuya geçişler o kadar zor ki , gece sürekli uyanması . Gündüz asla uzun uyumaması … sürekli mızmızlanma , huysuzluk 🤦♀️ Zaten 2 aydan beridir meme reddiyle uğraşıyordum , aklına esince gündüz alıyordu. Şimdi gece harici asla almıyor memeyi . Yerinde durmak istemiyor , kıçı yere değsin bağırıp duruyor . Desteksiz büyütüyorum o kadar zorlanıyorum ki , ne halim ne enerjim kaldı
Geçecek der misiniz ??? Ne zaman geçecek ?
Eşimle resmen birbirimize zaman ayıramıyoruz , zaman kalınca da yatıyorum uzanıyorum . Ev işi derken geçip gidiyor. Tam olarak ne zaman rahatlarım ? 6 aylık olunca biraz rahata erer miyim