3 yaşında kızım doğduğundan beri bagırsaklarıyla işimiz dertte önce kolikti çok geçtik şimdi de sürekli kabız oluypr sürekli karnım ağrıyor diye acile gidiyoruz bakıyor doktorlar gaz 💩 var diyip gönderiyorlar 😫 probiyotik kullanın bol bol su içsin diyor ama bizim kız da hiç su içmeyi sevmiyor zorla içiriyorum . Napsam ne yedirsem hangi probiyotik kullansam bagırsakları bi düzene girse 😓😓