aybgrs_ Ben 2,5 yıl önce kızımı Medstarda doğurdum. Koray Duman orada görev yapıyor diye oraya gitmiştim. Hem doktordan hem hastaneden çok çok memnun kaldım. Canım doktorum 2 ay önce kendi kliniğini açtı. Konyaaltında yeri. Çok iyi, çok profesyonel bir kadın doğumcu. Vitalede ve Medstarda yıllarca görev yapıp kendini ispatlamış, sevdirmiş birisi. O yüzdende çevresini genişletip kendi yerini açtı. Şehir dışından bile özellikle onun için geliyorlar. Şiddetle tavsiyemdir 💗 İnstagramdan bakabilirsiniz