Ozlemmnurr Bebeğime bebelac gold mama kullanıyorum. Vücudunda kırmızı sivilce tarzı benekler oluştu. Mamadan olabilir mi acaba?
Ozlemmnurr Astu Emineyunus_Kurt Doğduğundan beri kullanıyorum bende son zamanlarda fark ettim mamadan olabilir mi acaba diye şüphelendim
Emineyunus_Kurt Ozlemmnurr ben dogdugundan itibaren kullanmadim ama bnce olsa ilk baslarda 15 gunlukken blli ederdi smdi siiznki kac aylik
Ozlemmnurr Deletedmom114 Fazla acemiyim çevremde soracak kimsede yok aklıma gelmemişti isilik olabileceği. Haftaya cuma doktor kontrolümüz var doktora da soracağım
Deletedmom114 Ozlemmnurr kalın şeyler giydirme bir süre canım. İnce üst üste giydir çıkarıp üzerine birşey daha giydirmek daha mantıklı olur 💁🏻♀️ Hepimiz acemiyiz deneyerek tecrübe ediyoruz öğreniyoruz,yolun başındayız ama anneyiz. Annelik iç güdüsünü dinle 🍒
Emineyunus_Kurt Ozlemmnurr cnaim bnce yaosa ilk zmnlar yaprdi cnku bak ben ilk sma kullndim o iyi gelmedi bnde dgstrdim
MinikMucizemNil Ozlemmnurr bende aynı sorunu Aptamil de yaşadım 2 kez denedim 7 aylıkken ve 1 yaşında. Ne zaman içse benekler çıkıyor. Bebelac Gold a geçtik sorun çözüldü. Size de değiştirmenizi tavsiye ederim. Her mama her bebeğe yaramıyor
Ozlemmnurr MinikMucizemNil Az önce de boynunda kızarıklık fark ettim yine de Bi doktora danışacağım ama bana mamadan gibi geliyor bu kızarıklık. Başka Bi arkadaşımın çocuğuna da aynısı olmuş mamayı değiştirmekte çözüm bulmuş. Büyük ihtimal mamayı değiştireceğim