Bilen ya da kullanan bayanlar varsa yardımcı olur mu acaba belediyenin vermiş olduğu Market kartını 1.500′lik olan miktarları nasıl içindeki limiti öğreneceğiz uygulaması yok sanırım ve bu miktar senede yükseliyor mu lütfen Yani hiçbir şekilde devlet kurumlarında Bununla ilgili bir bilgi alamıyorum Çünkü arıyorum açmıyorlar kafayı yediler bana