Yarın akşam on da Şanlıurfa dan Ankara aktarmalı Çanakkale uçuşumuz var iki kere uçağa bineceğiz ben çok stresliyim düşündükçe kötü oluyorum toplam 4 saat sürecek 3.5 aylık bebeğim var ilk uçuşumuz olacak. Akşam saatlerinde çok huzursuz oluyor uçakta daracık yerde duracağını hiç sanmıyorum uykusu gelsede uyumuyor o saatlerde direnip ağlıyor beslenmeyle de pek arası yok ne mama ne meme istemiyor ağlayınca uçakta ağlarsa nasıl avuturum hiç bilmiyorum. Uçak yolculuğu yapan anneler tavsiyenize ihtiyacım var