Bebeğim 11 günlük 5 gün yoğun bakımda yattı , ama emmiyor 1 2 kere çekiyor bırakıyor her şeyi denedim ama yok , sarılık olmasından korktuğum için de sağıp veriyorum 2 saatte bir 60cc çıkıyor, sağmak zaten uğraştırıcı hep böyle mi devam edecek mutlaka gün içinde emzirmeye çalışıyor sonra biberon veriyorum sizde durumlar nasıl