imran0907 bende bir bebeğim 9 aylıkken hamile olduğumu öğrendim aralarında 17 ay var biri 3 yaşında diğeri 1.5 yaşında şuan ilk başlarda kabullenemedim sürekli ağlama sürçleri geçirdim ama geçiyo bi şekilde herşeyin ayrı bi zorluğu ve güzelliği var s2zeryanda hiçbir sıkıntı yaşamadım doğumda hamileikte peşpeşe olmasının hi.bi dezavantajını yaşamadım çok şükğr ikisi de sezeryan