Kızlar 14 aylık koltuktan kafa üstü düşüp tepetakla attı yetişemedim bıngıldağı kapandı ama tam orası fındık kadar şişmiş 1 bucuk saat gözlemledim bı sıkıntı yok uyudu şimdi ama içim içimi yiyor bi sıkıntı olur mu değişik tepkisi olmadı o yüzden götürmedik buz koydum biraz şişi inmedi ama bu durumu yaşayan oldu mu