Bir kacgündür bogazımda agrı vardı doktor bogaz iltihaplanması var dedi.antibiyotik verdi hala devam ediyor sabah saglık ocagına gittim devam ediyor dedi bogazım zehir gibi bole ve mideme yanma yapıyor.mikrop midede asit yapıyor dedi doktor .var mı bole durumda olan