axp bence sız yaptırın alerjik testi ve yıyeceklerıne bakın ne dokunuyor hangisi dokunmuyor. Biz alerjik testi yaptırdık. ucuz değil onu söyleyim 9 bin tl üzeri verdik özel klinikte. Yiyeceklerden baktım alerjisi vardi yüzü bacak arası kızarıyor dokunuyor yanı yediği. ama tahlilleri normal çıktı. Ben yaptırmadım bır ıkı doktora daniştim ek gida döenmi yine denedim yine kızarıklık yıne alerji az da olsa oldu. Ben risk yapmadım. Yaptırmadı. Bekliyorum gecerse bazı durumlar yaptırırım kızamık falan. Aşı karşısı değılım ama bazı durumlar var ki yapmamalıyız.