fatooss Kızlar 4.5 aylıkken yavaş yavaş tadımlara başlamıştık doktorumuz 5. Ayda artk ek gıdaya başlıyabilceğimizi söyledi fakat bebeğim farklı tatlar keşfettiğinden beri mama ya karşı bi iştahsızlık var
suheyla92 fatooss iştahsızlık degil o tanimadigi icin oyle yapiyor ve uzunca bir süre yapacak. Beklentinizi degistirin amac sadece tattırmak alışmaya başlaması icin imkan sunmak
fatooss suheyla92 biliyorum fakat ek gıda veridğimde iştahla yiyor bitincede ağlıyor mama veriyorum itiyor
suheyla92 fatooss ben tam tersi olarak algıladım pardon. O zaman sunu soyliyim ek gidayi sevdi diye fazla verirseniz kabiz olur, midesi de bagirsaklari da sindirecek kadar gelişmiş degil henuz, bilginiz olsun 🙏🏻
annelikyolculugumm Bu şekilde istiyorsa yaptığınız şeylerin içerisine mama koyabilirsiniz mama da alacaksa
berengunes Ek gıdadan sonra mama içmiyorsa ek gıda miktarında sıkıntı olabilir birkaç çay kaşığını geçmemeli miktar. Ve su başladıysanız suyu da çok vermemelisiniz çünkü bunlar tokluk süresini uzatır ve meme/mama dengesini bozar
banumzrak berengunes merhaba benim bebegımde 5 ıncı aya gırdogı günden beri uyanıkken bıberon reddı yapıyor yemıyor sadece uyurlen yıyor 800 cıvarı içiyor. Çok yoruldum geçtimi sizin?