Bebeğim 2 yaşına girecek iki hafta sonra bir buçuk hafta önce hastalandı o zaman bişey yemek istemedi gayet güzel yemek yiyordu çorba yemek vs. Hala bişey yemek istemiyor çorba yapıyorum kafasını çeviriyor yemek aynı şekilde. Yediği şey patates kızartması köfte bu kadar ne yapmam gerekiyor normal mi bi akıl verin