Benim oğlumda yeni 3 aylık oldu. Geçen hafta ishal gibi sürekli kakasını yapıyordu yeşildi. 2 gün bekledim geçmeyince doktoruna mesaj attım antibiyotik başlattı. 4 gün içinde renk düzeldş ama bu seferde mukusluydu kakası bi de çok kusmaya başladı. Doktora tekrar söyledim böyle böyle diye. Bu seferde Benim süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi