Hiç uzatmadan konuya giriyorum çocuğum 2,5 yaşında uykuya direnme maksimum, üstünü değiştiremiyoruz kendini yere salıyor asla istemediği bir şey yapamıyoruz. Tuvalet eğitimi var çişini bile gelince değil yapmak istediğinde yapıyor. Uyuturken sinirden ağlıyorum artık rutin falan hikaye daha rutine başlar başlamaz uyuyacağını anlayıp kaçmaya ağlamaya başlıyor. Kızıyorum bu seferde asla kızmak istemiyorum çabuk gözlerini kapat demeden uyumuyor kızarak çocuk mu uyutulur Allah aşkına. Dedik direniyor bekleyelim kendi bayılsın gece 1,5 ta hala bayılmadı. 1 yaşından itibaren aşırı dirençli uykuya ilk defa bu kadar oluyor ama. Oyuncaklarla oynamak istemiyor ya benimle oynayacak yada saçma sapan koşturup duracak yada tepeme çıkacak bir yerden atlayacak zıplayacak. Çok hareketli olmaya başladı asla durmuyor. Konuşması da iyi baya baya yetişkin gibi konuşuyor. Ama ben bu kadarında normal olduğuna emin değilim. Dün gece ağlayarak psikiyatri ye randevu aldım çocuğa, uyumak istemiyor diye doktora mı götürülür gülerler diyorlar. Off bilmiyorum sizce götürmeli miyim yoksa bi dönem mi geçiyor mu tecrübeli anneler yardım edin