Bebeğim doğalı 5 gun oldu. Çok mutluyum anne olduğum icin sadece kafam çok karışık, herkes bir yerden bir şey diyor ben napacağımı şaşırıyorum bazen. Bedenimde bitmeyen bir ağırlık var umarım geçer … ama yine de bunların geçici olduğunu unutmuyorum zor günler beni bekliyor evet ama ben bunu başaracağım🙂tüm anneler sabırlar diliyorum 🤲