Her şey çok yeni.
Bedenin, evin, günün ritmi değişmiş.
Bir yandan bebeğe bakıyorsun, bir yandan kendini toparlamaya çalışıyorsun.
Duygular da net değil.
Mutluluk var ama yorgunluk da var.
Heyecan var ama kafanın bir köşesinde “ben bunu becerebilecek miyim?” sorusu da.
Bu ilk günlerde karışık hissetmek çok yaygın.
Alışma süreci herkes için farklı ilerliyor ve kimsenin “hemen iyi hissetme” zorunluluğu yok.
Sizin nasıl geçti, nasıl alıştınız? 🤍