Ben 3 ay Diane kullandım korunma amaçlı . Daha sonra paxera ya başladım psikiyatri ilacı ocağın başında son ilacımı dianeyi içtim. Bir daha ilacı içmedim bıraktım kullanmayı bilenler bilir çok mide bulantısı yapan bir ilaç iki ilaç bana ağır geldi hastanekij oldum 15 ocakta da paxerayi ıcmeye başladım adetim gecikti prezervatif ile korunuyoruz bazen sonunda taktı eşim buna dayanarak test yaptım 6. Gün gecikmede negatif çıktı acaba ilaçlardan dolayı mi gecikme yaşıyorum asla böyle olmazdı . Daha önce de psikiyatri ilacı içmiştim hiç adetim gecikmedi