Kızım 20aylık eskiden gunduzlerı güzel uyurdu günde ıkı kez bazen bır kez ama 3 aydır gundulzerı hıc uyumuyor sabah erken kalktı şuan zorla Emzirdim park yatagına koydum kactı yatagından sonra yine emzirp koydum park yatagın koruması vardı vs taktım kaçnasın diye cıkamayınca agladı aglamaktan yoruldu heralde tekrar emzirp koydum şuan uyuyor umarım uzun uyur ama artık benı çok yoruyor en azındaj gündüz bıraz uyusa kafam rakatlicak ama uyumuyor gece de dün 21.30 da uyuttum geri kalktı 00.30 da anca uyudu yani bu daha ne kadar böyle olur asla uyumuyor ve yatağa koyunca da kacaagınu bildiğinden gülüyor memede uyuyor eskiden uyku saatınde emzırmezdım bile yatagında bebegıyle uyurdu