miilena bu ikinci bebeğim ama bazı şeyler çok farklı geliyor hala bana ama düşününce her bebek böyle, gaz sancıları, sürekli emme isteği, kucakta uyuyo yerine koyunca uyanması… Birkaç gündür sakindi gündüzleri ama yine başladı 2-3 gündür sürekli ağlıyor emzir gazını çıkart altını değiştir kucakta uyut uyumazsa yada yerine koyunca uyanırsa sar başa bir dahs gün boyu bu döngüdeyiz, tek çocuk olsa kucağımda uyuturum onjnla bende uyurum oturduğum yerde de olsa ama bir çocuğum daha var, annem var yanımda gidince napıcsm bilmiyorum şu an 37 günlüğüz, bugünler geçecek biliyorum aynılarını yaşadım çünkü ama içinde yaşarken geçmek bilmiyor gibi geliyor