acemi_ana ben de merak ettim ilacın adını yazar mısın , benim de kabız oldugumda kanama oluyor elime bişi gelmiyor bu durumda çatlak mıdır acaba ? Hamilelikte bile zorlanmadım ama doğumdan sonra baya bir süre düzelmedi hala da arada çok kötü oluyor
şuara ben de cok hastaneye gitmek istemiyorum bir de muayenesinden çekiniyorum 🙄