beyazzkuguu oğlumu 27 aylıkken 3 yaş sınıfına verdim. Oğlum şuan 31 aylık. Tamamen onları kopyalıyor her hareketini. Konuşmada baya etkisi oldu zaten. Mesela küsmeyi bilmez, hiç öğretmedik. Şuan küsüyor herşeye. Ve ergen gibi odanın birine gidip kapı çarparak yerde oturuyor 🤦🏽♀️ küstüm diyip kollarını bağlar.
Ama okul işleyişi konusunda olumsuz bir durum yaşamadık. Okuluna çok düşkün. Sınıf arkadaşlarına abi abla diyor. Çok seviyor onları. Diğerleriyle illaki fark oluyor ama oğlum uyum sağlamaya çalışıyor. Elinden geleni yapıyor yani. Ezilme durumu hiç yaşamadık. Hepsi oğlumun elinden tutup oyun oynatır. Benim oğlum çok sosyal ve aşırı özgüvenli bir çocuk. İstemediği bir şeyi ona naparsan yap kabul ettiremezsin. Ezilme durumu olmadı. Tabi her çocuk farklı. Okuldaki çocuklarda sizin çocuğunuz da çok önemli. Normalde evde öğle uykusu uyumaz ama okulda uyuyor