Kızlar merhaba Bir tane oğlum var Mart’ta tam 4 olacak yeni bir kardeşi oldu 25 gün oldu daha doğum yapalı ve doğumdan önce de bir gün gece ateş ve kemik ağrısı ile uyandı sabaha kadar uyumadı yürüyemedi bacakların ağrıyor dedi aldık hastaneye götürdük bütün kan testleri rsv hepatit AB e hepsi yapıldı negatif çıktı Dün yine başladı ateşi oluyor Bütün kemiklerinin ağrıdığını söylüyor Ateşi niye oluyor ağlamaktan mı anlamadım ama kemik ağrıması bacakları Hatta şimdi de ayaklarının üstüne basmıyor yan yan basarak yürüyor artık çıldıracağım kanları normaldir hiçbir şey yok ultrason röntgen bakıldı temiz ne bu başına gelen var mı