Günaydın kizlar.
İlk doğumumu özel hastanede yaptım ve çok memnundum ,şuan ikilemdeyim henüz hiç şehir Hastanesi’nde de muayene olmadım bilmiyorum nasıl ,özel takipliyim ,şehir Hastanesi’nde yapan iki tanıdığım dikişlerinin çok fazla olduğunu söyledi. Yapıp memnun olan olmayan varsa yorumlarınızı bekliyorum.