2.5 aylıktan beri yaşıyoruz 4 ay 12 günlük kızım. Kilo alımı yavaşladığı için gündüz sağım + mama gece emzirme olarak ilerliyoruz erken doğum zaten düşük kilo doğdu. Gündüz de uykudan uyanacağı esnada verebiliyorum bir kaç dakika da olsa alıyor. Ses ve hareketlilik olmaması lazım dikkatleri dağıldığı için istemiyorlar. Emzirme danışmanı hemşire var onun grubundan sordum duşta emzir dedi de soğuktan dolayı hep erteledim bugün inşallah uygun ortamı ayarlayıp deneyeceğim. Kuzenimin de 10 aylık kızı var o da aynı süreci aynı şekilde yaşadı 1 ay sonra düzelmiş, bazılarında 2 -3 hafta sürüyor önemli olan çocukla inatlaşmamak yani siz ne kadar sık teklif ederseniz o o kadar fazla reddediyor ortalama 2-2.5-3 saatte bir (chatgbt de bu şekilde tavsiye etti) zaten uykulu anına denk gelir mutlaka o şekildeyken teklif edin ben arkadan fön makinesi sesi açıp yürüyerek emzirmeyi deniyorum o zaman alıyor biraz, duşu da deneyin inşallah çok uzamadan tekrar geriye döner 🪴