minegoktug_76 Günaydın🥰 prima kullandık dün gece 12 saate kadar durdu ve sabah kuru kalktık çişi de baya emmiş lastik izi de yoktu ıslaklık da yoktu genel olarak cok beğendim bakalım yarın nasıl olucak kullanmaya devam edicem🥰