Doktorlar normal olduğunu söylüyor. Tabi mama alan bebeği bilmiyorum yanlış bilgi vermiyim.Benim bebeğimde 5 aylık olacak sadece emiyor. 3 aydan beri ara ara yapmadığı oluyor. Bir keresinde 6 gün sürdü. İlk yapmadığında çok tedirgin olmuştum ama şimdi takmıyorum. Bazen iki gün yapmıyor bazen beş gün yapmıyor ama sonra yapıyor. Nedenini bilmiyorum ama ekstra başka sorunlar yoksa dert etmeyin derim. İlla yapacak. Bebeklerde olabiliyormuş.