ceydaakarkann Kızlar selam 70 gün önce sezeryan oldum kabızlıktan kaynaklı makat çatlağım oluştu denemediğim krem,ilaç kalmadı ameliyat tarihi aldım bekliyorum , var mı emzirirken bu ameliyatı olanınız ?
kucukkprensim elfdrkrz bende aynı durumdayım çok kötü bu gün doktor son raddede olduğumu söyledi bi sonraki muayeneye kadar böyle devam edersem ameliyat gerekirmiş
ceydaakarkann elfdrkrz merhaba ben artık dayanamadım şubatın başında oldum iyiki de olmuşum resmen acılarım son buldu şiddetle tavsiye ederim hiç beklemeyin direkt olun bence
ceydaakarkann kucukkprensim hiç korkmayın acılı bir işlem değil hemen ayağa kalktım gece 3 aylık kızımda benimle kaldı ilk sütümü sağdım sonra emzirdim gayette oturabildim hiç sorunum yoktu resmen 3 ay boyunca azap çektim diyebilirim
Mom25_ kucukkprensim Tuvalete çıkmadan hemen önce zeytinyağı sürün, tuvalletten hemen sonra da 5-10 dk sıcağa yakın su ile makat bölgenize su tutun. Posalı yiyecekler tüketin, havuç, nohut, fasülye gibi ve beyaz ekmekten kesinlikle uzak durun. Geçmiş olsun
ceydaakarkann kucukkprensim çatlak yeri 1 cm lik kesiyor ve dikiyor diye biliyorum tekrar kabız olmamaya bakıcaksın ama en azından zonklayan ağırlarım gitti bebek baktığım için çok düzensiz besleniyorum umarım tekrar yaşamam işte lifli besleneceksin vb.gibi
ebrusafura ceydaakarkann çok geçmiş olsun ya benimde kaynanam oldu hala acısını çekiyor siz iyi kurtulmuşsunuz
elfdrkrz ksm20 ben doktora gittim inanılmaz ağrılardan sonra 3 tane kremi karıştırarak sürmemi önerdi bir de duphalac verdi yumuşatsın diye fışkıyı 10 günde iyileştim çooooknşükür allahım geç kalmadan çekinmeden utanmadan gidin
ksm20 53Sareninannesi ameliyat olmadım. Tekrar doktora gittim lacofen krem ve fitil verdi 1 bucuk haftadır kullanıyorum yavaş yavaş toparlamaya başladım diyebilirim
elfdrkrz ksm20 anestol kortoz bephantene plus üç kremi karıltır 10 gün sür dedi ben bir dr o çok kabızlık döneinde dışkı da yumuşasın diyr duphalac içtim ve beslenmeme dikkat ettim. Çok şükür daha iyiyim geçti