Kızlar biz 5 aylık olduk yakın zamanda ek gıdaya başlıcam ve inanın kafam çok karışık her telden bir ses çalıyor bana böyle bir haftalık ara öğünle beraber sabah öğle akşam gece 1 haftalık tarif lazım ben anca öyle anlayıp düzene oturtabilirim çok endişeliyim bu konuda siz nasıl başladınız neler yaptınız lütfen fikirlerinize ihtiyacım var