Bu şey benim hayat kalitemi düşürdü resmen biliyorum tek değilim bunu yaşan burada da bu şekilde başlık açanlar olmuş belki buraya da yazarlar . Nasıl kurtulucam bu hastalıktan var mı bir çaresi çok mutsuzum çok düşünüyorum doktora gitsem ilaç verir onu da kullanamam. Ne yapmam gerekiyor çevremde kimseyle konuşamıyorum buraya yazmak istedim içimde büyüyen bir dert ilerleyen bir hastalık nasıl başa cikicam bununla bilmiyorum destek için biraz yazarmisiniz güzel anneler :(