Portakal Gulsah123 2.ay aşısından sonra olduysa normal aşının tuttuğunu gösteriyor. Elinizle ovalamayın sakın arada iltihaplanır arada kabuğu düşer tekrar kabuklanır
GirayinAslisi 2 ay verem asisi sanırım 4. Ay gibi de böyle şeyler Oluyor. Tuttuğu anlamına geliyormuş şişiyor iltihap gibi oluyor ucu kabuk bağlıyor fln bi cok sey oluyor ellemeyin banyo yaptırırken bisey sürmeyin hani zara rgormesin yeter