Kızlar doğum yapali bır ay ve sürekli aşırı şekilde terliyorum normal mi bu kirpiğime kadar terliyorum özellikle bebeğimin altını degıstırırken ağladıgı için ter basıyor öyle böyle değil sırılsıklam oluyorum böyle olan oldu mu? Ne zaman geçecek bu terleme her yerım tutulmaua başladı artik rüzgar bile rahatsız ediyor benı küçücük rüzgar