erkekannesi5 18 aylık oğlum var ismini seslenince bakmıyor umursamıyor oyuncaklarının etrafında dönüyor işaret parmağını kaldırıyor sürekli uyku deve oyuncağı var onun kulağını seviyor
SooMin erkekannesi5 eğer kuskunuz varsa iyi bir cocuk doktoruna direkt gidin duruma göre yönlendirme yaparlar burada ne dense boş
ozdenizzz erkekannesi5 arkadaşlar aşağıda çok güzel açıklama yapmışlar ben ek olarak lütfen tek bir doktorla kalmayın derim eğer otizm bile dese başka bir doktordan da görüşün alın arkadaşım aylarca raporu iptal ettirmekle uğraştı ilk gittiği doktor otizm diyip bir rapo çıkartmış sanırım ama çocukta otizm yok resmen ekran mağduriyeti. 3 ay tv kesti çocuk çocuk olduğunu hatırladı.
kubra00k Oğlum ismine bakmaya 24 aydan sonra başladı😀 beni takmıyordu. İnan şüphelenmedim çünkü bu çocuklar bizi duyuyor anlıyor. Sadece takmıyorlar. Biraz bekleyin isterseniz . Ben ismiyle seslene seslene artık alıştı ,ne var der gibi bakıyor😁
cansuaslan01 Merhaba! Benimde oğlum öyleydi 20 aylık şuan 3 aydır ergoterapi konuşma terapisi eğitimi alıyoruz en önemli kurallar komut alıyormu taklit ediyor mu işaret parmağını kullanıyor mu ceee eee ye tepki veriyormu alkış baybay öpücük atıyormu
cansuaslan01 Biz bu becerileri yeni yeni kazandık hala eksikleri var oğlumun yaşıtlarını yakalamış deil kimi otizimden şüpheleniyor kimi uyaran eksikliği var diyor bu arada bizim 3 ay öncesine kadar hayatımızda tv vardı hemde fazlasıyla sizde tv varmı varsa lütfen kesin 1 ay izletmeyin eğer hala aynı ise bi dr götürün