Merhaba arkadaşlar normalde saat başı uyanan emen, oldukça da gazlı bir bebeğim var. Geceleri en iyi ihtimal 3 kez uyanır emerdi. İki gündür gündüz de gece de çok uyumaya başladı. Emmesi azaldı. Çiş yapıyor ama bugün kaka yapmadı mesela. Uyanıklık süresi çok azaldı. Emziriyorum 5 dk zor emiyor tekrar uyuyor. Anlamadım şekeri mi düştü böyle bir bebek değildi. Normal bebekler böyle mi bizimki çok gazlıydı diye uyku nedir bilmezdik şimdi de uyuyor diye endişeleniyorum.