dygus daha dün boyatmış biri olarak postu görünce hemen yazmak istedim😆 3 aylık bebeğim benmde. emzirmeyle alakası olduğunu düşünmüyorum bu durumun. ombre yaptırmıştım bende kuaförde. Sadece kuaförüm hormonların hala tam düzene girmedi renk bazen istenilen tonda tutmayabiliyor dedi ama işinin ehli biri olduğu için istediğim gibide oldu