2 sene önce sezaryen oldum. Geçtiğimiz temmuz ayından beri regl olamıyorum. Bikaç doktora gittim bi sorunun yok miyomun kistin yok dedi. Bi kere adet söktürücü verdiler 3 ay önce onunla oldum. Ama şuan hala olmuyorum ve git gide ödem topluyo vücudum olmadığım için. Sezaryenden sonra zaten düzensizdi bianda kesildi. Menapoz gibi bi durum yok dediler. Başına gelen oldu mu hiç acaba bu durum beni cok rahatsız ediyor artık