Deletedmom_968 Eskişehir de fotoğraf çekimi arıyorum bebeğimin 1 yaş doğrum günü için çektiren beğenen varsa yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim
1anne1cocukk Deletedmom_968 ben koza fotoğraf çekimlerini çok beğeniyorum bebeğim 5 aylık olacak sanırım orada fotoğraf çekimi yaptıracağım
Deletedmom_968 1anne1cocukk evet bizde orayla anlaştık hrm makul hem de konseptleri hak ediyor bence tek sıkıntısı kıyafetler ondanmos o biraz beni ürküttü herkesin giyeceğini bebeğim de giyecek olması düşündürdü