Merhaba anneler :)
Kizim martın sonunda 4 yaşına girecek bu seneye kadar hep oruç zamanına denk geldi ve hep minik bi pasta alip kendimiz kutladık. Bu yıl ona dogum günü yapmak istiyoruz aslında kendisi çok istiyor cünkü arkadaşlarınin dogum günlerine gittiginizde hep soyluyor anne bende istiyorum diye. Hem dogum günü yapmak hemde ona güzel bir hediye almak istoyorum. Eşim ay yıldız kolye alacak her bayrak gördügünde bak türk bayragı diyor :) bu yaşta belki kullanamaz kolyeyi ama kalici bir hediye olsun istedi eşim. ben ne alayım bilmiyorum sizce ben ne almalıyım?