Minikprenses_1 Kızlar bebeğim 1gafta sonra 4aylik olacak kakasini hep geç yapıyor bazen 5 bazen 1hafta bile geçiyor doktor anne sütü alanlarda 14gune kadar normal ama yinede sabah akşam 1cay kaşığı zeytinyağı verebilirsin dedi sizde veriyor musunuz
My_son Minikprenses_1 ben vermedim ama verenler vardi bisey olmuyo diye biliyorum canim. Ben 5. Ayda urenin icine koymakla basladim zeytinyağına
Sahreyldrm Minikprenses_1 evet bizim de bugün 5. Günümüz yapmadı 3 ay 17 günlük sürekli gaz cikariyor ama zeytinyağını doktor bir çay kaşığı zeytinyağına 1 yemek kaşığı kadar sütünden sağ ver saf olarak verme yakarsincocugu dedi sabah akşam yap dedi
Minikbal Minikprenses_1 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Gerek yok vermenize vericeksenizde 1 çay kaşığı verin bari daha çok küçük