banauygun Yaklaşık 1 aydır boyleyiz mental olarak iyi değilim artık distir diyorum biraz calpol veriyorum etki etmiyor boşa ilaçta vermek istemiyorum ama artık bünyem çok yoruldu en uzun uykusu 30 DKK ya geçmiyor gece gündüz 1 aydır
meliketekinn banauygun yanında yatırmayı denedin mi bazen yapıyorlar ve çabuk alışıyorlar bir kez yaparsan Bi daha kurtulamazsın söyleyim 🤣 biz on aylığız dip dibe yatıyoruz
Bennureyla banauygun diş midir bilmem ama benim 8. Aylıkken böyleydi kafayı yiyecektim. 9 aylık olunca kendiliğinden geçti. Dişte çıkarmadı. Calpol meselesine gelirsek sizi gerçekten anlayan biri olarak söylüyorum. Böyle bilinçsizce bir şeyi yapmaktan vazgeçin . Yazık çocuğa. Anlıyorum siz de çok bezdiniz ama yaptığınız şey ne akla uyuyor ne mantığa .
banauygun meliketekinn hayır kendi yatağında yatması taraftarıyım emzirip bırakırım yerine aşırı yoruldum artık 1 aydır en uzun uykum 30 DKK oda toplasan 6 7 kez ancadir 10 DKK bir uyanır mı bı çocuk yaa
meliketekinn banauygun bende çok karşıydım sizin gibi ama 4 gün gece gündüz bu şekilde olunca en son çözümü böyle buldum. Yapacak bir şey yok çok iyi anlıyorum sizi vee maalesef ki evet uyanıyorlar
aylisinannesi banauygun ne ile besleniyor geceleri doymadıkları zaman çok fazla uyanıyor bebekler benim kızım 8 aylık acıktıgında uyanır
2242 banauygun aynısını bende yaşadım dakika başı kalkardı bir aydır cok şükür çocuğumun dişi çıkacakmış o yüzden uyanıyormuş dişi çıktı bende rahatladım oda şimdi sadece acıkınca uyanıyo inşallah seninkide düzelir
banauygun aylisinannesi anne sütü ile Doymuyor mu acaba diye sağım yaptım yeterli miktar çıkıyor sanmıyorum beslenme ile alakalı değil sanırım
banauygun Bennureyla yok calpolu hani diştir damaklar acıyordur diyerekten verdim diş çıkarmak gerçekten çok zor sonra zaten etki etmediğini fark edince birkstim iki gece verdim zaten