Lre doğumdan önce aktif çalışıyodum, raporla son haftaya kadar aktif çalıştım hatta. kızımı kendim büyüttüm, 3yaşına 3ay kala, kızımjn isteği üzerine kreşe başlattım, oryantasyon bittikten sonra başka bi işyerinde tekrar çalışmaya başladım. Hem kızım hemde ben çok mutluyuz şu an😊