Selam kızlar
3 hafta önce 8 haftalık hamileyken kalp atışı ve gelişim olmadığı için kürtaj oldum antibiyotik verdi doktor kürtajdan 1 hafta sonra gittim kanamam devam ediyordu pıhtı var dedi vajşnal fitil gibi hap verdi 3 gün onu kullandım diğer hafta gittim yine aynı kanamam devam ediyordu bekledik bugün gittim tekrar 4 gündür durmuştu bitti sandım ama doktor pıhtı kaldığını enfeksiyon olduğunu söyledi uyutmadan tekrar işleme aldılar 5 dk sürdü ama canım çok yandı herkes başta doktor düzgün temizlememiş dedi amadoktor bana ben çok kazımıyorum rahmine zarar gelmesin diye dedi ilk çocuğumda gittiğim doktorum çok memnunum sizce doktor hatası mı çok bunaldım gerçekten