Merve1090 bebek yorgunsa uyumaz. Uyku uykuyu çeker. Uyutun ne zaman isterse. Uyanık tuttukça yoruluyor. Yoruldukça uykuya geçeniyor. Uykuya geçemedikçe huzursuzlanıyor. Ben şu an deniyorum. Her gün aynı saatte odaya çekiliyoruz. Karanlık emziriyorum kucağımda dolaştırıyorum. Ama konuşmuyorum hiç. Sadece pişşh pişşhh ee ee. Kaç saat sürerse sürsün konuşmak yok, odadan çıkmak yok, yılmak yok. Uykuya geçince bırakıyorum beşiğine. Uyanınca genelde acıkınca uyanıyolar emzirip yine aynı rutin. Uykusynu dağıymak yok. Altını bile almak yok çok gerekmedikçe. Böyle böyle alışıyorlarmış. Pes etmek yoook. Bazen 9’dan gece 1’e kadar inat ediyo ama çıkmıyorum odadan. Sıkıcı amaaa alışması lazım işe başlayacağım 😪 günleride tutmuyo bu bebelerin. 2. Günümüzdeyiz 🙄 imkan varsa uykudan önce hep aynı saatte banyo. Ama bana her gün banyo yaptırmak külfet geliyo.