Her şey çok iyiydi bugüne kadar çok güzel emiyordu bugün iki çekiyor üçüncüde bırakıyor anlamadık asla ne oldu sütümde var emmekte istiyor arıyor ağzına alıyor ama gerisi gelmiyor süt kendi kendine akıyor onu elimle sağdım üç bardak şırıngayla veriyorum artık öyle doyup uyuyor memeyi tekrar tekrar deniyorum yok ikisinede aynı tepkiyi veriyor nedendir acaba